Belka
Środa, 24 Kwietnia 2024   imieniny: Aleks, Grzegorz, Aleksander
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Dyżur w „Głosie Koszalińskim” pełnili specjaliści Energi

Data publikacji: 2017-06-19, Data modyfikacji: 2017-06-19
A A AWydrukDrukuj  
 
Dyżur w „Głosie Koszalińskim” pełnili specjaliści Energi

Eksperci z Grupy Energa dyżurowali w „Głosie Koszalińskim”. Na bieżąco rozwiązywali problemy klientów. Poza pojedynczymi przypadkami, większość zgłoszonych spraw została już pomyślnie rozwiązana.

Specjaliści z Grupy Energa, Andrzej Lis-Radomski z Energi SA oraz Stanisław Konował z Energi Obrót, spędzili ostatni dzień maja w redakcji „Głosu Koszalińskiego”. Ich pobyt był owocem wspólnych działań dziennikarzy z Koszalina i gdańskiego koncernu.

– Dyżury były dla nas okazją na bardziej bezpośredni kontakt z klientem, a także na udzielenie pomocy, gdzie tylko było to możliwe. Stawiamy na prokliencką politykę firmy i cieszymy się, że „Głos Koszaliński” wsparł nas w tych dążeniach. Nie wątpimy, że dyżury redakcyjne w lokalnych mediach są inicjatywą potrzebną i pomocną dla mieszkańców, a przez to wartą kontynuowania – zaznacza Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy Energa.

Eksperci czuwali przy redakcyjnym telefonie, a klienci Energi z całego regionu zgłaszali trapiące ich problemy. Pojawiły się wśród nich pytania o długotrwałe opóźnienia w przysyłaniu faktur za prąd. Eksperci przypominali, że to wynik zmiany systemu obsługi klientów, który w przypadku niewielkiej liczby osób korzystających z usług Grupy doprowadził do zatorów w wystawianiu rachunków. Pracownicy Energi zebrali też od klientów wszystkie niezbędne dane. Po powrocie do Gdańska rozwiązali pomyślnie wszystkie zgłoszenia związane z fakturami.

– Statystyki statystykami, ale każde opóźnienie w wystawianiu rachunków dotyka żywych osób i przyprawia im autentycznych zmartwień. Dlatego za wszelkie tego typu sytuacje serdecznie przepraszamy, staramy się też, aby były rozwiązywane jak najszybciej. Komfort klientów to dla nas priorytet – podkreśla Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego Grupy Energa.

W niektórych przypadkach eksperci byli w stanie pomóc klientom już w redakcji. Tłumaczyli m. in. wątpliwości dotyczące pełnomocnictw czy podziału taryf dziennej i nocnej na fakturach. Sugerowali też działania, które można podjąć, gdy podejrzewamy awarię licznika.

Do rozwiązania pozostały już tylko pojedyncze przypadki zgłoszone podczas dyżuru w „Głosie Koszalińskim”. Niektóre z nich wymagają bardziej szczegółowego rozpatrzenia bądź analiz prawnych. Dzięki zaangażowaniu pracowników firmy, którzy poświęcili zgłoszeniom z dyżurów swoją pełną uwagę, także te ostatnie sprawy wkrótce zostaną pomyślnie rozwiązane.

– W niektórych przypadkach klienci po otrzymaniu wyjaśnień poprosili o dodatkową pomoc czy ustępstwa z naszej strony. Tego typu prośby muszą być dokładnie skonsultowane i rozważone, każda jest bowiem indywidualna i zależna będzie od innych czynników – zaznacza Lis-Radomski.

Niestety, pracownicy Energi nie zawsze byli w stanie rozwiązać zgłoszone sprawy po myśli klientów.

– Jeśli, na przykład, klienci chcieliby zmienić warunki umowy, powołując się na okoliczności, których nie stwierdzili ani sprzedawcy w salonie, ani nasi eksperci podczas analizy sprawy, nie możemy zawsze spełnić wszystkich ich oczekiwań w sposób bezkosztowy. Analizując tego typu zgłoszenia, staramy się przede wszystkim ustalić, z czego wynika nieporozumienie. Musimy też zawsze pamiętać że zarówno nas, jak i naszych klientów obowiązują zapisy sporządzonych umów – tłumaczy okoliczności niektórych spraw Stanisław Konował.

informator-lokalny.pl, Źródło artykułu: Grupa Energa
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     

    Powiat koszaliński - powiat w północno - wschodniej części  województwa zachodniopomorskiego z siedzibą w Koszalinie. W skład powiatu wchodzą gminy: Będzino, Biesiekierz, Bobolice, Koszalin, Manowo, Mielno, Polanów, Sianów i Świeszyno zajmując powierzchnię 1669 km kw.

    Atrakcje przyrodnicze stanowią przede wszystkim piaszczyste plaże Bałtyku, a ponadto rzeki (Czerwona, Strzeżenica) oraz liczne rezerwaty przyrody (Rezerwat Jezioro Piekiełko, Rezerwat Jodły Karnieszewickie, Rezerwat Wierzchomińskie Bagno, Rezerwat Sieciemińskie Rosiczki, Rezerwat Jezioro Lubiatowskie, Rezerwat Parnowo, Rezerwat na Rzece Grabowej, Rezerwat Warnie Bagno, Rezerwat Łazy, Rezerwat Buczyna, Rezerwat Jezioro Szare i Rezerwat Wieleń). Do atrakcji turystycznych zaliczają się: wioski tematyczne (Wioska Zdrowego Życia w Dąbrowie, Wioska Końca Świta w Iwięcinie oraz Wioska Hobbitów w Sierakowie Sławieńskim), piesze i rowerowe szlaki turystyczne, szlaki kajakowe oraz szlaki konne. Na terenie powiatu występują również liczne zabytki architektoczniczne - kościoły oraz zespoły pałacowe i dworki np.: w Parsowie z XVII wieku, w Nosowie z XIX wieku czy w Strzekęcinie z przełomu XIX i XX wieku.    .

    Gospodarka powiatu oparta jest w głównej mierze na turystyce.

    Przez powiat przebiega trzy drogi krajowe nr: 6, 11 i 25.

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola